خرید آنتی ویروس نود 32

هشدار

لطفا قبل از هر گونه اقدام ، بصورت حضوری و یا … از اعتبار آگهی دهنده اطمینان حاصل فرمایید.
تبدید صرفا رسانه تبلیغاتی بوده و هیچ مسئولیتی در قبال تعاملات شما با آگهی دهنده ندارد.

عبارات کلیدی

استان، شهر:          تهران – پرند


نام و نام خانوادگی:          علی پورقلی


شماره موبایل:          ۰۹۱۰۰۰۱۴۷۱۶


تلفن ثابت:


آدرس:


اینستاگرام:


تلگرام:            nodirani


سایت:           nodirani.ir

نود ایرانی عرضه کننده انواع لایسنس نود ۳۲ با پایین ترین قیمت است. بعد از نصب ویندوز، خرید آنتی ویروس و نصب آن از واجبات هر سیستم عاملی است. شما کاربران عزیز می توانید خرید لایسنس نود ۳۲ را از سایت نود ایرانی انجام داده و روی سیستم خود نصب کنید. همانطور که میدانید آنتی ویروس نود ۳۲ یکی از بهترین و کاربر پسندترین آنتی ویروس های موجود در بازار است. نود ایرانی انواع لایسنس های نود ۳۲ را هم بصورت سرور داخلی هم بصورت اورجینال به کاربران و شرکت های معتبر ارائه می دهد.
با خرید نود ۳۲ و تکرار آن در ۵ نوبت، از ما تخفیف های خوبی دریافت خواهید کرد. همچنین آنتی ویروس شید که یکی از آنتی ویروس های دو موتوره ساخت داخل است، بصورت مجازی در نود ایرانی ارائه میشود. در صورتی که به دنبال خرید لایسنس نود ۳۲ هستید، می‌توانید از وبسایت نود ایرانی خرید خود را استفاده کرده و لایسنس را بلافاصله دریافت کنید. لایسنس به عنوان یک کلید فعال‌سازی استفاده می‌شود که به شما اجازه می‌دهد تا از تمام ویژگی‌ها و قابلیت‌های نرم‌افزار نود ۳۲ بهره‌برداری کنید. پس از انتخاب نوع لایسنس مورد نظر، فرآیند خرید آن توسط پرداخت آنلاین به اتمام می‌رسد و لایسنس خود را طی یک ایمیل یا در حساب کاربری خود دریافت کنید.
خرید نود ۳۲ و استفاده از آنتی ویروس قدرتمند این برنامه، به شما اطمینان می‌دهد که رایانه‌ی شما در برابر حملات مخرب و بدافزارها محافظت شود. علاوه بر تشخیص و حذف ویروس‌ها، نود ۳۲ قابلیت‌هایی مانند آپدیت خودکار، پوشش فایروال و محافظت از اطلاعات حساس را نیز داراست.
آنتی ویروس نود ۳۲ برای ویندوز ۱۱
محصولات مختلف ESET از جمله جدیدترین نسخه نود ۳۲ دارای سازگاری با ویندوز ۱۱ هستند. خرید لایسنس نود ۳۲ برای ویندوز ۱۱ به شما اجازه می دهد وضعیت امنیتی کامپیوتر خود را به راحتی بررسی کنید و همچنین به راحتی لایسنس ها را در صورت نیاز ارتقا دهید یا تمدید کنید. قابلیت web access protection نود ۳۲ از کاربران ویندوز ۱۱ در برابر حملات تحت وب محافظت می کند. این کار با نظارت بر ارتباطات بین مرورگرها و ریموت سرورها صورت می گیرد. بنابراین می توانید مطمئن شوید قبل از باز کردن وب سایت های مخرب، آنتی ویروس نود ۳۲ ورود به آن ها را مسدود می کند.

فهرست